Afförerna/ jobbet

Allmänt / Italien, affärerna, topp, verksamhet / Permalink / 0


Mina affärer går fortfarande bra, men med tiden ju längre tid jag började använda den nya drogen, så började affärerna gå riktigt dåligt.
Kompisarna som jag haft sen jag var lite, var helt plötsligt borta. Men jag sket i det jag hade ju mitt heroin och ingen mådde bättre än mej då.
Men i och med att affärerna börjar gå dåligt så skaffar jag mej ett jobb som mekaniker till båtmotorer.
Jobbet gör bra jag sköter mej tills min arbetsgivare börjar krångla.
Han började betala lönerna sen, och att ha lönen punktligt innebar att jobben också var punktliga och utförda som dom skulle. 
Men efter några månader så så tröttnar jag, det var min ända inkomst just då och behövde pengarna så jag kunde köpa droger. 
Letar efter ett nytt hon hittar det i samma bransch fast med större motorer och större båtar. Lyxbåtar, jag hade aldrig varit på en sån, men det var en häftig känsla, det var som ett hus fast på vattnet.
Men jag är allt mer inne i heroinberoendet, men jag röker det bara, har aldrig tänkt på art använda sprutor, eller det var iaf mitt löfte.
En sen sommar kväll, så sitter jag, några kompisar och min dåvarande tjej, på en glassbar och äter glass men jag var så påtänd att jag satt och sov, tjejen skar på mej så jag vaknar upp men, somnar efter några minuter igen. 
Hon frågar mej om jag mådde bra, jag svara att jag är bara trött.
Så vi går hem och lägger oss, dagen efter så ringer min tjej och är jätte arg. Hon hade fått reda på nåt, men hur? Och vem hade sagt nåt?
Till top