Återfallet

Personligt / Italien, illamående, missbruk, återfall / Permalink / 0


Vi jobbade mycket i Rom, och gjorde underhållnings service på flera olika båtar, och på en speciell båt så jobbade en kille som jag tyckte var lite konstig.
Vi lär känna varandra och det skulle visa sej att han använde heroin, så med mycket tankar fram och tillbaka som flög i mitt huvud, "ska jag ska jag inte, ska jag ska jag inte" så några dagar senare när vi va där igen så frågar jag honom om han kan fixa fram nåt tills vi åker hem igen, han säger inga problem jag löser det, jag tog deg dessutom på krita för det fanns ingen bankomat där.
Men strax innan jag skulle åka, så kommer han ger mej den lilla plastpåsen och åker hem. Väl hemma hos tjejen så kunde jag inte röka det så jag snortar det istället innan jag skulle hoppa in i duschen. 
Wow vilken känsla jag fick efter några minuter, det var det skönaste jag varig med om, jag mådde oerhört bra "trodde jag" och jag är fast igen.
Till top