Bråket

Allmänt / Italien, bråk, slut, tjejen / Permalink / 0


Tjejen ringer mej, hon är as förbannad, hon frågar vad jag håller på med, "inget, jag jobbar sa jag" då säger hon att en av hennes kompisar tyckt att jag var konstig och hade jätte små pupiller som nån heroin missbrukare.
Man märker ganska snabbt när nån använder heroin, för i mörkret så brukar man ha stora pupiller men använder man heroin så har man jätte små, så små som en nål, knappt synliga.
Men jag nekar, nekar och nekar.
När jag slutar jobbet så åker jag hem till en bekant, köper heroin och röker det där, sen åker jag till tjejen där jag nu nästan bodde på heltid.
Vi försätter diskussionen, det blir ganska hett med mycket skrik och tillslag erkänner jag för henne att jag är heroin beroende och ska söka upp hjälp. Vilket jag gör och det funkar typ en månad sen är jag tillbaka på marknaden hetare än någonsin.
Jag var på jobbet, och vi hade åkt till Rom för att göra en service på en båt och där, lär jag känna en kille som använde drogen och det var där jag köpte mitt återfall.
Till top