Första kärleken

Personligt / Italien, första, kärlek, spännande / Permalink / 0


Samma kväll som polisen tog mej, så strulade jag med en tjej som var några år äldre än mej.
Vet inte riktigt hur det gick till, vi hade aldrig pratat så mycket, men jag visste vem hon var och visste (inte allt) vem jag var.

Men vi satt där emellan en drink och en annan och bara snackade, men det hände inget konkret.
Jag blir tagen av polisen, och dagen efter så ringer jag henne bland allt mitt planerande.
Men hon var på väg till Rom, då hon pluggade på universitet där, så skulle inte få träffa henne förs om två veckor igen.
Det var två långa veckor, med massa sms fram och tillbaka. 
Jag vet inte jag längtade tills hon kom tillbaka, för det var nåt speciellt med henne och vi klickade från första början.
Så går det två veckor och hon kommer hem, vi träffas, vi går ut på krogen och dricker lite och sen går vi hem till mej.
Det går så långt att tillslut är vi ihop i nästa fem år med mycket kärlek och passion.
Men tror att det var så himla bra bara för att hon pluggade lång borta så vi träffades typ varannan helg.
När hon är färdig utbildad så flyttat hon hem igen, och det är då det där "normala" förhållandet börjar.
Man ses varje dag, man sover över hos varandra, man går ut på krogen tillsammans. Man gör allt tillsammans, det blev ganska tråkigt tillslut, kan vara mitt fel eller det är bara mitt fel att det tog slut, för under dom här åren och efter jag blev gripen så börjar jag med allt tyngre droger, och tjejen hade ingen aning om det.
Till top