Nya tider

Allmänt / Italien, mittliv, mittöver, tyder, utomlands / Permalink / 0


Min dåvarande tjej, pluggade ju på en annan ort, ungefär två timmar i från där vi bodde.
Med det så hade ju jag fritt fram och ha mina affärer utan att hon skulle märka nåt.
Så en kväll sitter jag hos min bästa kompis och spelar tv-spel. Men vi hade så tråkigt egentligen för vi hade inget att röka, så det var inte nån bra stämning i rummet.
Men så bestämmer vi oss för att gå ut och ta en promenad.
Vi går en bit så hamnar vi på en bar, vi går in och dricker oss en öl och återvänder hem till honom. Där på vägen möter vi en bekant, hon håller på med heroin, men vi frågar om hon hade nåt att röka, nej säger hon men om ni vill så har jag heroin det kan man röka säger hon.
Vi svarar båda samtidigt att "det är bra tack"
Och går där i från. 
Men efter mycket letande efter en bit hasch, och när vi inte hittade nåt så bestämmer vi oss för att "okej vi provar en gång, bara EN enda gång" okej sa vi båda då.
Vi ringer tjejen säger att vi vill ses.
Efter en halvtimme så kommer hon förbi, ger oss lite heroin tar pengarna och går.
Kommer ihåg att jag och min kompis, vart väldigt osäkra direkt, vi bollade fram och tillbaka om vi verkligen skullen göra det.
Men tillslut så gör vi det, och det var nog det dummaste jag någonsin gjort.
Det räckte att testa det en gång så var iallafall jag fast, och här börjar en ny resa på mitt liv som jag tillslut inte kunde styra!
Till top